Політика послуг хмарних обчислень
§ 1. Загальні положення
1. Цей Регламент регулює надання хмарних послуг Senetic Ukraina LLC, Львівська обл, вул.Зелена, будинок 212Б, 79028 Львів, Україна
2. Senetic Ukraina LLC заявляє, що він має право перепродавати, продавати або іншим чином перепродавати Продукти та, зокрема, укладати відповідні угоди з Виробниками, які дозволяють це робити.
3. Положення цих Умов застосовуються до всіх Замовлень, розміщених 1 січня 2022 року або після цієї дати.
§ 2. Визначення
1. Якщо терміни, які починаються з великої літери, як зазначено нижче, з’являються в Умовах використання, вони мають таке значення:
- 1) Постачальник послуг, Постачальник, Senetic або ми – Senetic UA
- 2) Клієнт – фізична особа, юридична особа або інша дієздатна організаційна одиниця, яка укладає договір з Продавцем або користується іншими послугами Магазину
- 3)Сторона – Senetic або Замовник;
- 4) Senetic Group Company – будь-яка з компаній, перелічених на www.senetic.net;
- 5) Споживач - фізична особа, яка вчиняє правочин, безпосередньо не пов'язаний з його господарською або професійною діяльністю;
- 6) Підприємець - фізична особа, юридична особа або організаційне утворення, якому законом надано дієздатність, які провадять підприємницьку чи професійну діяльність від свого імені;
- 7) Фізична особа – підприємець – фізична особа, яка укладає договір, безпосередньо пов’язаний із здійсненням господарської діяльності, якщо з формулювання договору вбачається, що він не має для неї професійного характеру;
- 8) Дистанційний договір – договір, укладений між Сторонами в організованій системі укладання дистанційних договорів, без одночасної фізичної присутності Сторін, з виключним використанням одного або кількох засобів дистанційного зв’язку до моменту укладення договору;
- 9)Робочі дні – дні з понеділка по п’ятницю, крім святкових днів;
- 10) Умови використання – ці Умови використання хмарних служб;
- 11) Магазин – інтернет-сервіс, доступний за адресою https://www.senetic.ua, за допомогою якого Клієнт може придбати товари;
- 12) Портал – Інтернет-сервіс, доступний за адресою https://portal.senetic.com, який використовується Клієнтом для придбання Продуктів і керування ними.
- 13) Обліковий запис – частина Магазину або Порталу, де Клієнт може, серед іншого, керувати своїми персональними даними, отримувати повідомлення про зміни статусу Замовлення, контролювати та керувати статусом своїх Замовлень;
- 14) Виробник – організація, яка надає Продукт, доступний як частина Хмарних служб;
- 15) Продукт – Хмарна служба або будь-який інший об’єкт, право (наприклад, ліцензія) або перевага, що пропонується, продається або надається Клієнту Senetic;
- 16) Хмарна послуга – послуга, що надається за допомогою хмарних обчислень, зокрема за моделлю: програмне забезпечення як послуга, платформа як послуга або інфраструктура як послуга;
- 17) Microsoft Cloud Services – хмарні служби, які надає Microsoft;
- 18) Підписка – надання Клієнту права на використання Продукту протягом визначеного періоду часу;
- 19) Безстрокова ліцензія – право використовувати Продукт Клієнтом безстроково відповідно до положень §7 Умов використання;
- 20) Цифровий контент – дані, створені та доставлені в цифровій формі, незалежно від того, чи передаються вони на матеріальному носії чи будь-яким іншим способом;
- 21) Замовлення – волевиявлення Клієнта, що є пропозицією укласти угоду з Senetic, спрямоване безпосередньо на укладення угоди із зазначенням типу та кількості Продуктів, що є предметом угоди, і запропонованої ціни Продуктів.
§ 3. Портал
1. Клієнт реєструє обліковий запис на Порталі.
2. Веб-сайт є платформою продажу та контактів, яка використовується для полегшення спілкування та співпраці між Сторонами; зокрема, Веб-сайт не пропонує функції, пов’язані з керуванням обліковим записом у службах або центрах Виробника, таких як центр адміністрування Microsoft 365.
3. Доступ до Порталу безкоштовний.
4. Реєстрація відбувається шляхом заповнення та затвердження реєстраційної форми. Процес реєстрації облікового запису на порталі включає:
- 1) створення облікового запису;
- 2) перевірка облікового запису;
- 3) авторизація облікового запису.
5. У процесі реєстрації та авторизації Акаунту Клієнт зобов'язаний надати правдиві дані про Клієнта.
6. Портал дозволяє користувачеві використовувати наступні функції:
- 1) Створення облікового запису Microsoft;
- 2) Замовлення продуктів і керування поновленням підписки;
- 3) Зміна інформації облікового запису;
- 4) Надання дозволів додатковим користувачам на використання облікового запису;
- 5) Перегляд історії замовлень;
- 6) Перегляд інвентаризації споживання ресурсів Microsoft Azure.
7. Для користування Порталом необхідний пристрій з доступом до Інтернету, оснащений веб-браузером Google Chrome останньої версії, з увімкненими файлами cookie та Javascript. Постачальник послуг не гарантує коректну роботу всіх функцій у випадку інших браузерів або їх нестандартної конфігурації.
8. Забороняється використовувати Портал з метою, що порушує чинне законодавство. Senetic має право заборонити Клієнту доступ до Порталу у випадку, якщо:
- 1) використовувати Портал у цілях, несумісних з його призначенням, або на шкоду третім особам;
- 2) порушення чинного законодавства, цих Умов або норм моралі.
9. Senetic не несе відповідальності за збитки, спричинені:
- 1) технічні обмеження, що є наслідком характеристик апаратного чи програмного забезпечення, що використовується для використання Служби порталу;
- 2) події, які Senetic, виявляючи належну обачність, не змогла передбачити або запобігти;
- 3) форс-мажорні обставини;
- 4) використовувати Портал всупереч положенням Правил;
- 5) втрата даних, обладнання або збій системи, або інша шкода, якщо це не сталося виключно з вини Senetic.
§ 4. Умови замовлення
1. Щоб придбати Продукт, Клієнт зобов'язаний оформити Замовлення через Магазин або Портал. Розміщення Замовлення є пропозицією укласти договір, надісланою Замовником Постачальнику послуг.
2. Після розміщення Замовлення Продавець підтвердить його отримання у вигляді повідомлення електронної пошти, що містить підтвердження всіх його істотних елементів.
3. Після розгляду пропозиції Клієнта Продавець надсилає Клієнту повідомлення про прийняття Замовлення до виконання. Укладення договору відбувається з моменту отримання даного повідомлення Замовником.
4. Якщо виявиться, що виконання Замовлення повністю або частково буде неможливим, Продавець негайно повідомить про це Клієнта електронною поштою. У цій ситуації договір не вважається укладеним, а якщо вже був укладений – втрачає чинність, і Senetic негайно повертає Клієнту отримані кошти.
5. Необхідною умовою використання Продукту є:
- 1) прийняття положень цього Регламенту;
- 2) прийняття Угоди з клієнтом Microsoft (для продуктів Microsoft) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement або інших угод, домовленостей, документів між Клієнтом і Виробником відповідно до вимог Виробника.
6. Після укладення договору Продавець надає Покупцеві інформацію, необхідну для користування Продуктом, якщо ця інформація не була надана за попереднім Замовленням. Якщо замовлений Продукт містить програмне забезпечення, встановлене на території Клієнта, Клієнт зобов’язаний завантажити та встановити його самостійно, якщо не зазначено інше.
§ 5. Розрахунок за замовленням та умови доступу до продукту
1. Хмарні служби Microsoft можна замовити у формі місячної, річної та трирічної підписки, а розрахункові періоди для трирічної та річної підписки можуть бути річними або передплаченими. Щомісячні розрахункові періоди для трирічної та річної підписок на Microsoft Cloud Services можна узгодити шляхом переговорів із Senetic, і Senetic залишає за собою право перевірити надійність платежу Клієнта.
2. Для Хмарних служб Microsoft Клієнт може продовжити термін дії Підписки протягом терміну дії Підписки, тобто змінити місячну Підписку на річну або трирічну або змінити річну Підписку на трирічну. . У такому випадку новий період підписки починається з початку періоду підписки на момент продовження.
3. Ціни на продукти можуть змінюватися, нова ціна вступає в силу з наступного періоду передплати. Senetic повідомить Клієнту ціну Продукту на наступний період передплати електронною поштою або за допомогою Порталу.
4. Якщо Клієнт погодився отримувати рахунки в електронному вигляді, вони будуть надіслані на електронну адресу, надану Клієнтом. У такій ситуації Клієнт відмовляється від отримання рахунків у паперовому вигляді.
5. Щоб пропонувати Клієнтам найкращі можливі ціни та підтримувати безперервність надання послуг, Senetic може надавати послуги за допомогою інших компаній групи Senetic, зокрема шляхом встановлення партнерських відносин з іншою компанією групи Senetic від імені Клієнта, якій Клієнт погоджується. У тій мірі, в якій виявиться необхідним виконати договір у спосіб, описаний у попередньому реченні, Клієнт уповноважує Senetic встановити такі відносини та використовувати пропозиції інших компаній Senetic Group від свого імені та на свою користь, такий дозвіл обмежений сферою дії Наказу.
6. Якщо Senetic має надавати Послуги за допомогою іншої компанії Senetic Group, Клієнт повинен прийняти таку компанію Senetic Group як партнера. Клієнт не матиме жодних претензій до Senetic або будь-якої іншої компанії Senetic Group щодо відсутності доступу до Сервісу, якщо Клієнт відмовляється погодитися на встановлення партнерських відносин. Клієнт не має права вимагати встановлення партнерських відносин виключно з Senetic.
7. Клієнт не несе жодних додаткових витрат у зв’язку з використанням Senetic інших компаній Senetic Group.
§ 6. Ведення облікового запису клієнтів в сервісах виробника
1. Якщо Хмарні послуги придбано, Постачальнику буде призначено роль Уповноваженого адміністратора, якщо Клієнт не вкаже інше.
2. Клієнт може будь-коли змінити ролі, призначені Постачальнику; однак для продуктів Microsoft Azure зміна ролей за замовчуванням може змінити ціну підписки.
3. Якщо призначення ролі Уповноваженого адміністратора скасовано, Постачальник не зможе надавати послуги розширеної підтримки та, у деяких випадках, базові послуги підтримки, про які йдеться в §9 нижче.
4. Детальну інформацію про адміністрування ролей Постачальника та обсяг повноважень Уповноваженого адміністратора можна знайти на веб-сайті за цим посиланням.
5. Стосовно доступу до ресурсів Клієнта застосовується угода про доручення обробки, викладена в §14 нижче.
6. Резервування ресурсів платформи Microsoft Azure здійснюється на підставі окремої угоди.
7. Клієнт несе відповідальність за всі інструкції та зміни, внесені на Порталі та на веб-сайті Виробника, зокрема за будь-які зміни типу та кількості Підписок, безстрокових ліцензій або інших послуг, доступу та даних облікового запису Клієнта.
§ 7. Безстрокова ліцензія
1. Якщо придбано безстрокові ліцензії на Продукти, Клієнт здійснить одноразовий авансовий платіж.
2. Безстрокова ліцензія надає Клієнту право використовувати Продукт згідно з умовами, визначеними Виробником.
3. Термін Постійної ліцензії є безстроковим, якщо не вказано інше.
4. Для безстрокових ліцензій Senetic не гарантує доступ до оновлень або підтримки продукту. Це не перешкоджає Сторонам укладати окремі домовленості або надавати оновлення чи підтримку від Виробника.
§ 8. Використання продукту
1. Клієнт отримує доступ до Продукту після сплати попередньої ціни за погоджений період передплати, якщо інше не зазначено Сторонами або інформацією про Продукт, наданою Senetic.
2. Замовник несе відповідальність за продовження та оплату Підписки. Клієнт може керувати функцією автоматичного поновлення через Портал.
3. Якщо ввімкнено автоматичне поновлення підписок, Senetic автоматично стягуватиме плату з призначеної платіжної картки за 5 робочих днів до закінчення терміну дії відповідної підписки.
4. Якщо неможливо стягнути кошти з платіжної картки або Клієнт не сплачує вартість, Senetic може зв’язатися з Клієнтом, щоб узгодити інший спосіб оплати, скасувати Підписку або призупинити доступ до Продукту.
5. Клієнт несе відповідальність за кількість використаних ресурсів (зокрема на платформі Azure), включаючи будь-які зміни в конфігурації Продуктів, які можуть призвести до збільшення використання цих ресурсів. Замовник зобов'язаний сплатити належну суму за ресурси, використані протягом розрахункового періоду. Оплата необхідної суми здійснюється на банківський рахунок Senetic або платіжною карткою та підтверджується рахунком-фактурою, виставленим Senetic.
6. Клієнт несе відповідальність за порушення умов використання Продукту, визначених його Виробником, включаючи положення ліцензії, а також за відповідність використання Продукту чинному законодавству.
7. Якщо буде встановлено, що Клієнт порушує умови використання, встановлені Виробником, Senetic може або призупинити доступ до Продукту, або скасувати його та негайно скасувати Підписку.
8. У випадку, зазначеному в Розділі 7 вище, і стосовно Клієнтів, які є Споживачами або Окремими Підприємцями, Senetic може призупинити доступ до Продукту та скасувати Підписку, лише якщо Споживач або Окремий Підприємець грубо або постійно порушує умови Угоди про Продукт, зокрема, якщо вони надають незаконний контент, після безрезультатної вимоги про припинення або усунення порушень із встановленням відповідного строку. Порушення умов договору щодо Продукту має бути об’єктивним і протиправним за своєю природою. Термін дії підписки в такому випадку закінчується через 14 днів після дати, коли Senetic надасть Споживачу або Індивідуальному підприємцю заяву про намір скасувати підписку.
9. Призупинення Підписки на Microsoft Cloud Services з причин не призупиняє Підписку та не звільняє Клієнта від зобов’язання оплати за Період передплати.
10. Якщо Підписку призупинено або скасовано, Microsoft видалить дані, зібрані Клієнтом, протягом 90 днів. Клієнт не матиме жодних претензій, включаючи, але не обмежуючись претензіями щодо відшкодування збитків через втрату даних.
§ 9. Підтримка
1. Для певних продуктів Senetic надає базові послуги підтримки. Продукти, на які надаються ці послуги, описані відповідно.
2. Розширення послуг підтримки, які надає Senetic, доступне за окремою угодою.
3. Базові послуги підтримки надаються на умовах цього пункту.
4. Запити на підтримку клієнтів можуть включати:
- 1) порушення пов'язані з доступністю послуг;
- 2) відомості про термін дії придбаних ліцензій;
- 3) поселення;
- 4) придбання продуктів від імені замовника.
5.У межах, визначених у Розділі 4 вище, послуги підтримки Senetic полягають у виконанні дій для Клієнта та усуненні проблем, які виникають, якщо їх причиною є Senetic або Виробник. Senetic працюватиме спільно та в діалозі з Виробником, щоб виправити недолік або іншим чином вирішити запит належним чином.
6. Senetic відповідає на запит Клієнта в службу підтримки протягом двох робочих днів.
§ 10. Скасування підписки замовником
1. Клієнт може ввімкнути або вимкнути на порталі опцію автоматичного поновлення передплати Microsoft Cloud Services на наступні періоди.
2. Клієнт не має права скасувати будь-яку Підписку чи ліцензію (включаючи будь-яке її скорочення) Хмарних служб Microsoft протягом терміну їх дії.
§ 11. Відповідальність Senetic
1. Ні Senetic, ні будь-яка інша компанія групи Senetic не гарантує належної роботи наданих Продуктів.
2. Продукти надаються Клієнту після отримання компанією Senetic від виробника, і Сторони погоджуються виключити відповідальність Senetic за правильність роботи, якість, придатність для призначення та гарантію. Senetic не надає жодних гарантій щодо Продуктів.
3. Виробник може надавати встановлені рівні продуктивності для Продуктів. Рівні продуктивності містяться в опублікованих документах виробника. Клієнт має право повідомляти Senetic про будь-які помічені порушення у функціонуванні Продуктів. Senetic повідомляє Виробнику про коментарі Клієнта щодо належної роботи Продукту. У випадку, якщо Виробник задоволений наданими коментарями, і Виробник повертає кошти за несправність Продукту, Senetic надає відповідне відшкодування Клієнту в сумі, що дорівнює сумі відшкодування, наданого Виробником.
4. Якщо Виробник надає відшкодування готівкою, воно буде здійснено в розрахунковому періоді, наступному за місяцем, у якому відбулося відповідне відшкодування Виробником. Повернення буде підтверджено видачею Senetic рахунка-фактури на коригування. Виставлення рахунка-фактури та його надсилання на електронну адресу, вказану Клієнтом, підтверджує повернення коштів.
5. Senetic не несе відповідальності перед Клієнтом за надання Виробником відшкодування Клієнту, і будь-яка відповідальність Senetic за предметом виключена.
§ 12. Розірвання договору про надання електронних послуг
1. Клієнт може розірвати договір про надання послуг (тобто договір про Обліковий запис) у будь-який час без зазначення причин, направивши відповідну заяву, зокрема електронною поштою або письмово на адресу Продавця. Облікові записи Клієнта в магазині та на порталі буде видалено, якщо інші положення Умов чи положень або активних угод про підписку не вказують на те, що обліковий запис на порталі необхідно підтримувати до закінчення терміну дії підписки.
2. Senetic має право в односторонньому порядку розірвати Угоду, що набуває чинності після доставки (письмово, електронною поштою або через Портал), а також призупинити доступ Клієнта до Послуг у таких випадках:
- 1) несплату Клієнтом будь-якої суми перед Senetic, зокрема на підставі виставлених рахунків;
- 2) Senetic стає відомо про неплатоспроможність Клієнта;
- 3) суттєвого порушення Клієнтом умов договору та неусунення наслідків порушення протягом 14 днів з дати дзвінка Senetic за допомогою Системи зв’язку;
- 4) порушення Клієнтом антикорупційних положень законодавства та антикорупційних положень, згаданих у документах, опублікованих Виробником, серед іншого в: «Антикорупційна політика для представників Microsoft США щодо корупції за кордоном», доступна за адресою: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.
3. Стосовно Клієнтів, які є Споживачами або Індивідуальними підприємцями, Постачальник послуг може розірвати договір про надання послуг лише у випадку, якщо Споживач або Індивідуальний підприємець грубо або постійно порушує Правила, зокрема, коли він надає незаконний контент, після безрезультатного запиту. припинити або усунути порушення, встановивши відповідний строк. Порушення Умов має бути об'єктивним і протиправним за своїм характером. Договір про надання послуг у такому разі припиняє дію через 14 днів з моменту подання Виконавцем Послуги Споживачу або ФОП заяви про намір його розірвати.
§ 13. Скарги
1. Скарги щодо використання Порталу та Продуктів Клієнти подають на rma.senetic.com.
2. Скарга повинна містити принаймні: ім'я, прізвище або ім'я та точну адресу скаржника, а також точний опис та причину скарги.
3. Про спосіб розгляду скарги Клієнт повідомляється електронною поштою, надісланою на адресу, з якої було подано скаргу.
4. Ні Senetic, ні будь-яка інша компанія Senetic Group не несуть відповідальності за заявки, подані Клієнтом безпосередньо Виробнику.
§ 14. Особисті дані
1. Уся інформація, особливо дані доступу (облікові дані), до яких Senetic отримала доступ у зв’язку з наданням послуг, повинна розглядатися Senetic як конфіденційна та відповідно до закону та правил безпеки. Надані дані не використовуватимуться для будь-яких інших цілей, окрім надання послуг і зобов’язань Senetic перед Клієнтом.
2. Персональні дані клієнтів обробляються Постачальником послуг на умовах Політики конфіденційності.
3. Якщо виконання Замовлення продукту вимагає від Senetic обробки персональних даних від імені Клієнта, контролером якого він є, застосовуватимуться наведені нижче положення.
4. Для виконання Замовлення Замовник доручає Senetic обробку персональних даних. Для усунення сумнівів Сторони заявляють, що Senetic не приймає рішення щодо цілей і засобів обробки таких даних.
5. Довірена обробка включає такі персональні дані, як ім’я, адреса електронної пошти, номер телефону, інформація про посаду, ідентифікатор, інформація про листування електронною поштою, облікові дані, дані контролера.
6. Довірена обробка включає такі персональні дані, як ім’я, адреса електронної пошти, номер телефону, інформація про посаду, ідентифікатор, інформація про листування електронною поштою, облікові дані, дані контролера.
7. Senetic має право обробляти персональні дані, зазначені в пункті 5 вище, від імені Клієнта лише з метою та в обсязі, необхідному для виконання Угоди та будь-яких інших задокументованих інструкцій Клієнта. Senetic має право обробляти персональні дані, зазначені в пункті 5 вище, від імені Клієнта лише з метою та в обсязі, необхідному для виконання Угоди та будь-яких інших документованих інструкцій Клієнта.
8. Senetic гарантує, що довірені персональні дані оброблятимуться лише уповноваженими особами, які зобов’язані зберігати таємницю.
9. Senetic заявляє, що використовує адекватні технічні та організаційні заходи для забезпечення безпеки довірених персональних даних.
10.Клієнт погоджується, як правило, продовжувати передавати обробку Персональних даних іншому обробнику, при цьому інший обробник надає ті самі гарантії та виконує зобов’язання, покладені на Senetic. Senetic повідомить Клієнта про заплановані зміни для додавання або заміни інших процесорів, надаючи Клієнту можливість заперечити проти таких змін.
11. Senetic зобов’язується, наскільки це можливо, допомагати Клієнту у виконанні його зобов’язань відповідати на запити осіб у реалізації їхніх прав відповідно до відповідних законів про захист даних.
12. Senetic зобов'язується співпрацювати з Клієнтом і надавати йому будь-яку допомогу з метою дотримання зобов'язань, викладених у відповідних законах про захист даних.
13. Після завершення обробки персональних даних Senetic зобов’язується видалити або повернути персональні дані, довірені для обробки, за рішенням Клієнта, якщо чинне законодавство не вимагає продовження зберігання даних.
14. Senetic надає Клієнту всю інформацію, необхідну для демонстрації дотримання зобов’язань, викладених у відповідних законах про захист даних.
15. Senetic погоджується негайно повідомляти Клієнта про будь-які інциденти безпеки, включаючи негайне порушення даних.
16. Клієнт має право проводити аудит або інспектувати обробку персональних даних Senetic на відповідність відповідним законам про захист даних, який проводиться шляхом надання Senetic анкети, підготовленої Клієнтом, яка містить запитання щодо обробки персональних даних і повернення заповнену анкету протягом 30 днів. В особливо обґрунтованих випадках ревізія або перевірка можуть бути проведені в інший погоджений з вами спосіб.
§ 15. Заключні положення
1. Будь-які потенційні суперечки, пов’язані з положеннями Регламенту, Сторони спочатку вирішують мирним шляхом шляхом двосторонніх обговорень і переговорів.
2. Якщо Сторони не досягнуть згоди, вони можуть передати справу для врегулювання до суду загальної інстанції, юрисдикція якого знаходиться за зареєстрованим офісом Senetic, якщо обов’язкове законодавство не передбачає інше.
3. Клієнти можуть отримати доступ до Правил і положень у будь-який час і безкоштовно через інтернет-посилання (тобто посилання), розміщене на домашній сторінці Магазину, і роздрукувати його.
4. Інформація про Товари, надані в Магазині, зокрема їх описи, технічні та експлуатаційні параметри та ціни, є запрошенням до укладення договору.
5. Якщо будь-яке положення цих Умов та положень буде визнано недійсним через те, що воно суперечить закону, принципам соціального спілкування чи з будь-якої іншої причини, або буде визнано неефективним чи таким, що не підлягає виконанню, решта положень Умов Умови залишаються в повній силі та обов’язковими для виконання. У такій ситуації сторони погоджуються співпрацювати та замінити недійсне положення іншим дійсним положенням, яке якомога точніше відображає наміри сторін, виражені в недійсному положенні.
6. Виключні права на вміст, доступний у Магазині, зокрема авторські права на фотографії, описи Продуктів і категорій, назву Магазину, торгові марки Постачальника послуг і виробників Продуктів, графічні елементи, що містяться в них, права на програмне забезпечення та базу даних захищені законом і належать Постачальнику послуг або особам, з якими Постачальник послуг уклав відповідні договори. Заборонено копіювати або іншим чином використовувати будь-які елементи Магазину без згоди Постачальника послуг.
7. Senetic залишає за собою право вносити зміни до цих Умов. Усі договори, укладені до дати набрання чинності новими Положеннями та умовами, виконуватимуться згідно з Положеннями та умовами, які діяли на дату укладення договору. Поправка до Умов набуває чинності з дати, зазначеної Senetic, не раніше ніж через 7 днів після її публікації в Магазині. Senetic повідомить Клієнта про зміни в Умовах за допомогою електронного зв’язку принаймні за 7 днів до їх набуття чинності. Якщо Клієнт не згоден з новим змістом Регламенту, він зобов’язаний повідомити про це Senetic, що призведе до розірвання договору про надання послуг в електронному вигляді.