0
Запит
0.00 ₴
0
Кошик
0.00 ₴
Завантаження...
Завантаження...
Оновлення запитів та замовлень!
Оновлення запитів та замовлень! Оновлення запитів та замовлень!
Товару немає в наявності.
Вибачте, але товару немає в наявності.

Правила та умови

§ 1 Вступ

Ці Умови використання визначають принципи та умови користування онлайн-магазином, доступним на www.senetic.ua, яким керує Senetic Ukraina LLC, Львівська обл, вул.Зелена, будинок 212Б, 79028 Львів, Україна, а також визначають принципи розміщення замовлень та укладання договорів купівлі-продажу через віддалених засобів зв’язку, а також для використання Клієнтами всіх послуг Інтернет-магазину.

Щоб зв'язатися з Продавцем з будь-яких питань, пов'язаних з продажем через магазин, телефонуйте: +38 (080) 050-09-28 або електронною поштою: [email protected]

§ 2 Глосарій

Терміни, які використовуються в Умовах обслуговування, мають означати таке:

1)Постачальник послуг або продавець - Senetic;

2) Клієнт - Споживач або Підприємство, яке розмістило або має намір розмістити Замовлення або використовує інші послуги Інтернет-магазину (далі також «Покупець»);

3) споживач - фізична особа, яка вчиняє правочин, безпосередньо не пов'язаний з його господарською чи професійною діяльністю;

4) підприємець - фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця, яка має встановлену законом дієздатність, яка здійснює операції, безпосередньо пов'язані з її господарською або професійною діяльністю;

5) Обліковий запис Клієнта (Обліковий запис) - підсторінка Магазину, де Клієнт має змогу, серед іншого, керувати персональними даними, отримувати повідомлення про зміни статусу Замовлення, контролювати та керувати станом розміщених ним Замовлень;

6) ToS - ці Правила та умови продажу з використанням дистанційних засобів зв'язку та надання електронних послуг. У межах надання електронних послуг TS є умовами надання послуг, як зазначено в статті 8 Закону про надання електронних послуг,

7) Реєстрація – одноразова, добровільна та безкоштовна, передбачає налаштування Клієнтом облікового запису Клієнта через панель адміністрування, доступну Постачальником послуг на веб-сайті Магазину;

8) Інтернет-магазин www.senetic.ie (надалі також «Магазин» або «Інтернет-магазин») – інтернет-сайт, розташований за адресою http://www.senetic.ua, через який Постачальник послуг надає послуги, як визначено Умовами обслуговування, і Клієнт може розміщувати замовлення;

9) Сторона - Senetic або Клієнт;

10) Товар (або "товар") - матеріальна рухома річ, яка є предметом договору купівлі-продажу, або право, що є предметом договору купівлі-продажу (наприклад, ліцензія);

11) Договір купівлі-продажу - договір, згідно з яким Senetic передає або зобов'язується передати право власності на Товар Клієнту, а Клієнт сплачує або зобов'язується сплатити його ціну або
угода, згідно з якою Senetic передає або зобов'язується передати право на використання даного програмного забезпечення Клієнту (продаж ліцензії), а Клієнт сплачує або зобов'язується сплатити ціну за це;

12) Дистанційна угода - угода, укладена між Senetic та Клієнтом
в рамках організованої системи продажу або надання послуг, без фізичної присутності Сторін, з винятковим використанням одного або кількох засобів дистанційного зв’язку до моменту укладення договору включно;

13) Послуга (Послуги) - Замовлення, Замовлення на ліцензію або Запит на ціну, а також інші послуги, що надаються в межах Магазину;

14) Замовлення - волевиявлення Клієнта, що є пропозицією укласти договір купівлі-продажу.
з компанією Senetic з прямим наміром укласти дистанційний договір купівлі-продажу через Інтернет-магазин із визначенням типу кількості товарів, що є предметом договору продажу;

15) Ліцензійне замовлення - волевиявлення Клієнта, що є пропозицією укласти з Senetic угоду про ліцензію на програмне забезпечення з прямим наміром укласти дистанційну угоду про продаж (продаж ліцензії), через Інтернет-магазин із визначенням типу та кількість програмного забезпечення, на використання якого продається ліцензія;

16) Запит пропозиції - запит на отримання пропозиції, поданий Клієнтом через форму, доступну в Магазині, із зазначенням Товарів або програмного забезпечення, що є предметом запиту, і включаючи контактні дані Клієнта, введені у формі.

§ 3 Зобов‘язання

1. Клієнт зобов’язаний використовувати Послуги, що надаються Постачальником послуг, відповідно до закону, положень Умов використання та не надавати вміст, заборонений чинними на даний момент загальними положеннями.

2. Оформлюючи Замовлення, Клієнт підтверджує, що не буде реекспортувати замовлені товари до регіонів, які підпадають під санкції ЄС та США, а саме: Росія, Білорусь, Іран, Північна Корея, Сирія, Куба, територія Криму, та регіони Донецької, Луганської, Херсонської та Запорізької областей, які не контролюються урядом України.

3. Продавець зобов'язаний доставити Товар без дефектів.

§ 4 Умови використання магазину

1. Постачальник послуг надає такі послуги через Інтернет-магазин

2. Реєстрація не потрібна для доступу до послуг, як визначено в п. 1 пункти 1-4 вище.

3. Реєстрація потрібна для доступу до послуг, як визначено в п. 1 пункту 5 вище.

4. Для використання Магазину Клієнт повинен мати пристрій з доступом до Інтернету та інтернет-браузер (рекомендовано: Mozilla Firefox версії 24.0 і новішої версії, Opera версії 10 і новішої версії, Google Chrome версії 28.0 або новішої версії або MS Internet Explorer версії 8.0 або новішої), з увімкненими файлами cookie та сценаріями Javascript. Використання інших версій інтернет-браузерів є прийнятним, якщо вони повністю сумісні з версіями, переліченими вище.

5. Для безпечного використання Інтернет-магазину рекомендується, щоб пристрій, яким користується Клієнт, мав:

6. Постачальник послуг використовує файли cookie для збору інформації, пов’язаної з

використання Клієнтом Магазину з метою:

§ 5 Розміщення замовлень та укладання договорів купівлі-продажу

1. Клієнт може розміщувати замовлення через Інтернет-магазин 24/7 незалежно від того, завершив він Реєстрацію чи ні. Клієнт також може оформити замовлення по телефону, зателефонувавши +38 (080) 050-09-28 (виключно з понеділка по п'ятницю в робочий час) або написавши на електронну адресу [email protected].

2. Замовлення на ліцензії Microsoft можна розмістити в магазині або через portal.senetic.com.

3. Щоб укласти договір дистанційного продажу Товару через Інтернет-магазин, перейдіть на сайт Магазину, виберіть Товар і оформіть Замовлення, виконавши подальші технічні дії на основі повідомлень або інформації, що відображаються Клієнту.

4. Для розміщення ефективного Замовлення необхідно, щоб Клієнт прочитав і прийняв Умови обслуговування.

5. Розміщення Замовлення є зробленою Клієнтом Постачальнику послуг пропозицією укласти договір купівлі-продажу Товару.

6. Коли Клієнт розміщує Замовлення, Ліцензійне замовлення або надсилає запит на ціну, Продавець підтверджує отримання запиту на Послугу електронною поштою, яка включає підтвердження всіх значущих елементів Замовлення, розміщеного Клієнтом. .

7. Після розгляду звернення Клієнта Продавець надсилає Клієнту повідомлення про прийняття Замовлення.

8. Після отримання Клієнтом підтвердження, як зазначено в абзаці. 7 цього Закону укладається договір купівлі-продажу.

9. Якщо після розміщення Замовлення Клієнтом виявляється, що Замовлення не може бути повністю виконане частково, Постачальник послуг повинен негайно повідомити про це Клієнта електронною поштою або телефоном. У такій ситуації Клієнт залишає за собою право скасувати ту частину Замовлення, яка не може бути виконана вчасно, або скасувати все Замовлення.

§ 6 Ціна, оплата та доставка товару

1. Зазначені ціни на Товари не включають вартість доставки. Точна вартість доставки вказується під час оформлення Замовлення або замовлення Ліцензії. Під час заповнення форми замовлення Покупець обирає спосіб доставки та оплати та підтверджує свій вибір.

2. Обов’язковою ціною для Клієнта, який є Споживачем, є ціна, поточна на момент розміщення Замовлення або замовлення Ліцензії.

3. Доступні способи оплати та доставки вказуються, поки Клієнти знаходяться в процесі оформлення замовлення.

4. Для платежів кредитною або дебетовою карткою через партнерів, які надають такий спосіб оплати, Продавець не збирає жодних даних щодо платіжних карток.

5. Інформація в Магазині про наявність і час доставки є лише орієнтовною, щоб вказати найкоротший час, протягом якого замовлення може бути складено, тобто найкоротший час, необхідний Продавцю для відправки Товару. У кожному разі Продавець намагається відправити поставки відразу після укладення Договору купівлі-продажу та зарахування на банківський рахунок Продавця ціни за Товари та вартості доставки (якщо не було вибрано варіант оплати після отримання).

6. При отриманні посилки із замовленим Товаром пропонуємо Клієнту перевірити посилку та вказуємо, що у разі визначення:

Клієнт має право відмовитися від прийняття посилки. За таких обставин ми пропонуємо, щоб коментарі або примітки щодо події були складені в присутності експедитора, а Постачальник послуг був негайно поінформований про ситуацію.

8. Клієнт, який не є Споживачем, зобов'язаний перевірити вміст посилки при отриманні. Якщо виявлено, що він пошкоджений, про це необхідно повідомити експедитору товарів і негайно встановити зв’язок із продавцем. Претензії щодо механічних пошкоджень Товару, які виникли під час транспортування, розглядаються лише і виключно після складання акту пошкодження за підписом одержувача, який не є Споживачем, та відправника посилки.

9. Неотримання Клієнтом, який не є Споживачем, Товарів, надісланих накладеним платежем, і повернення посилки відправнику (Постачальнику послуг) призводить до стягнення з Клієнта витрат на доставку та повернення Товарів. .

10. Якщо сторони не погодили інше щодо часу доставки, Продавець повинен доставити товари шляхом передачі фізичного володіння або контролю над товарами Споживачеві без невиправданої затримки, але не пізніше ніж через 30 днів після укладення договору.

11. У контрактах, за якими Продавець відправляє товар Споживачеві, ризик втрати або пошкодження товару переходить до Споживача, коли він або третя сторона, зазначена Споживачем і не перевізник, отримує фізичне володіння над товари. Однак ризик переходить до Споживача після доставки перевізнику, якщо Споживач доручив перевізнику перевезти товар і цей вибір не був запропонований Продавцем, без шкоди правам Споживача щодо перевізника.

12. У разі Замовлень із тривалим терміном виконання (більше 7 днів) і товарів, виготовлених на замовлення, Продавець залишає за собою право змінити ціну, якщо виробник або постачальник внесе зміну ціни. Продавець зобов'язаний повідомити клієнта про зміну ціни. У разі зміни ціни клієнт може негайно відмовитися від договору. У разі відмови від договору договір вважається неукладеним, а клієнт звільняється від усіх зобов'язань.

§ 7 Скарги та повернення у відносинах з клієнтами які не є споживачами

(стосується підприємств)

1. Цей параграф застосовується виключно до Клієнтів, які не є Споживачами.

2. Усі Товари, що продаються в Магазині, є абсолютно новими, без фізичних та юридичних дефектів, якщо в описі Товарів чітко не зазначено як вживані чи відремонтовані.

3. На всі абсолютно нові та відремонтовані на заводі товари поширюється стандартна гарантія виробника.

4. На вживані товари поширюється 30-денна гарантія Продавця.

5. В описі Товарів у Магазині вказується, чи Товари відремонтовані чи вживані.

6. Продавець надає посилання на веб-сайти Виробників Товару з умовами гарантії на Товари. Гарантії точно визначають, хто несе відповідальність у зв'язку з наданою гарантією якості Товару, і всі інші умови гарантії точно визначені.

7. Суб’єкт, відповідальний за гарантію (у більшості випадків Виробник Товару), несе відповідальність перед Покупцем, якщо Товар містить дефект, що знижує його цінність або придатність до використання з точки зору мети, визначеної в договорі купівлі-продажу, або виникає внаслідок обставин. або позначення товару.

8. Для дотримання термінів сповіщення про дефекти, визначених у наданій гарантії якості, достатньо надіслати повідомлення про дефекти Товару до закінчення цих термінів електронною поштою або записаною доставкою.

9. Якщо дефекти Товару стають очевидними протягом терміну дії гарантії та на них поширюється гарантія, Клієнт повинен вимагати усунення фізичних дефектів або поставки Товарів без дефектів відповідно до гарантії, наданої особою, відповідальною за рахунок гарантії.

10. Якщо в гарантії не зазначено інший кінцевий термін, кінцевим терміном вважається один рік з дати, коли Товар було передано Покупцеві.

11. За договорами купівлі-продажу, укладеними з Клієнтами, які не є Споживачами, відповідальність Постачальника послуг щодо гарантії фізичних дефектів виключається.

12. Якщо під час розгляду гарантії з’ясується, що пошкодження сталося з причин, пов’язаних із Клієнтом, Продавець має право стягнути з Клієнта всі витрати, пов’язані з розглядом гарантії.

§ 8 Право споживача на відмову від договору (повернення товару)

1. Споживач може відмовитися від дистанційного договору купівлі-продажу Товару без зазначення причин шляхом подання відповідної письмової заяви протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі Товару Споживачу. Для дотримання терміну необхідно надіслати відповідну заяву Продавцю до його закінчення.

2. У разі відмови від дистанційного договору купівлі-продажу Товару договір вважається неукладеним і Споживач звільняється від будь-яких зобов'язань. Те, що було передано Сторонами, підлягає поверненню в незарядженому стані, якщо тільки зміна не була необхідною в рамках звичайної діяльності. Зазначене повернення має відбутися негайно та не пізніше 14 днів.

3. Товар повинен бути повернутий на адресу продавця

Зобов‘язання продавця у разі відмовиl

4. Продавець відшкодовує всі платежі, отримані від Споживача, включаючи, якщо застосовано, витрати на доставку без невиправданої затримки та в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли він був поінформований про рішення Споживача відмовитися.

5. Продавець здійснює відшкодування з використанням тих самих платіжних засобів, які використовував Споживач для початкової транзакції, якщо Споживач прямо не погодився на інше та за умови, що Споживач не несе жодної комісії в результаті такого відшкодування.

6. Не дивлячись на пункт 4, Продавець не зобов’язаний відшкодовувати додаткові витрати, якщо Споживач прямо обрав тип доставки, відмінний від найдешевшого типу стандартної доставки, запропонованого Продавцем.

7. Якщо Продавець не запропонував забрати товар самостійно, щодо договорів купівлі-продажу, Продавець може утримувати відшкодування, доки він не отримає товар назад або доки Споживач не наддасть докази повернення товару, залежно від того, який з них є найранішим.

Обов‘язки споживача у разі відмови

8. Якщо Продавець не запропонував забрати товар самостійно, Споживач має відправити товар назад або передати його Продавцю або особі, уповноваженій Продавцем отримати товар, без невиправданої затримки та в будь-якому випадку не пізніше ніж 14 днів з дня, коли він повідомив Продавця про своє рішення відмовитися від договору. Термін вважається дотриманим, якщо Споживач повертає товар до закінчення 14 днів.

9. Споживач несе прямі витрати на повернення товару.

10. Споживач несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості товару в результаті поводження з товаром, відмінного від того, що необхідно для встановлення природи, характеристик і функціонування товару.

Винятки з права відмови

11. Споживач не має права відмовитися від договору у разі:

§ 9 Невідповідність товару договору (скарги споживачів)

1. Постачальник послуг як продавець несе відповідальність перед Споживачем за дотримання Договору купівлі-продажу Товару, придбаного Споживачем.

2. Скарги щодо невідповідності Товару умовам Договору купівлі-продажу можуть бути подані в письмовій формі безпосередньо на адресу Постачальника послуг або електронною поштою.

3. У випадку, якщо Споживач виявляє проблеми з відповідністю Товарів договору купівлі-продажу, Споживач повинен надіслати відповідні Товари разом з описом невідповідності Постачальнику послуг.

4. Ми пропонуємо додати підтвердження покупки, щоб полегшити процес розгляду скарг.

5. Споживач зобов’язаний повідомити Постачальника послуг про виявлену проблему відповідності Товару договору купівлі-продажу протягом 12 місяців з моменту виявлення такої проблеми, при цьому відповідальність Постачальника послуг за невідповідність Товару договору купівлі-продажу діє протягом не більше двох років після передачі Товару.

6. Постачальник послуг зобов'язується розглянути кожну скаргу протягом 14 днів.

7. Після розгляду скарги Продавець і Споживач узгоджують електронною поштою, телефоном або письмово умови ремонту або заміни Товару.

8. У разі неможливості ремонту або заміни Покупець може вимагати зниження ціни на дефектний продукт або повернення коштів.

§ 10 Розірвання договору про обслуговування облікового запису

1. Клієнт може розірвати договір про надання послуг щодо свого Облікового запису без зазначення причин, надіславши відповідну заяву, зокрема, електронною поштою або письмово на адресу Продавця.

2. Для Клієнтів, які є Споживачами, Постачальник послуг може розірвати угоду про надання послуг, якщо Покупець послуг грубо або постійно порушує Умови використання, і зокрема, якщо вони надають вміст незаконного характеру, після неефективної вимоги припинити або усунути порушення в межах відповідний термін повідомлення. Порушення умов має бути об’єктивним і незаконним. У такому випадку термін дії Угоди про надання послуг закінчується через 14 днів після того, як Постачальник послуг подає Покупцеві послуг повідомлення про припинення дії.

3. Для Покупців послуг, які не є Споживачами, Постачальник послуг може припинити дію угоди про надання послуг із негайним набранням чинності та без зазначення причин, надіславши відповідну заяву Покупцю послуг.

§ 11 Вирішення спорів

1. Вирішення можливих спорів, що виникають між Постачальником послуг і Клієнтом, який є Споживачем, вирішується судами з юрисдикцією відповідно до відповідних положень Цивільного процесуального кодексу.

2. Вирішення можливих спорів між Постачальником послуг та Клієнтом, який не є Споживачем, вирішується судом за місцезнаходженням Постачальника послуг.

3. Споживач може використовувати позасудовий спосіб подання та розгляду скарг.

§ 12 Особисті дані

Персональні дані клієнтів обробляються Постачальником послуг відповідно до принципів, визначених Політикою конфіденційності, з урахуванням положень законодавства України про захист даних.

§ 13 Заключні положення

1. Споживач має право обговорювати положення Умов використання. Для цього Споживач повинен зв’язатися з Постачальником послуг звичайною поштою, електронною поштою або телефоном.

2. У питаннях, не врегульованих цим документом, застосовуються чинні на даний момент правила.

3. Клієнти можуть отримати доступ до Умов використання в будь-який час і безкоштовно через Інтернет-посилання, розміщене на домашній сторінці Магазину, і роздрукувати їх.

4. Запрошенням до укладення договору є інформація щодо Товару, яка надана Магазином, зокрема його опис ціни, технічні та експлуатаційні параметри, а також.

5. Виключні права на вміст, доступний в рамках Інтернет-магазину, зокрема авторські права на фотографії, описи товарів і категорії, назву магазину, торгові марки Постачальника послуг і виробників товарів, а також графічні знаки, які є складовими їх частини, а також права в межах баз даних підлягають правовому захисту та належать Постачальнику послуг або тим особам, з якими Постачальник послуг уклав відповідні договори. Копіювання або інше використання будь-яких елементів Магазину без згоди Постачальника послуг заборонено.

6. Продавець і Клієнт не несуть відповідальності за невиконання будь-якого з положень, якщо вони доведуть, що таке невиконання було викликано форс-мажорними обставинами, тобто подіями чи обставинами, які дійсно перебувають поза їх розумним контролем, непередбаченими та неминучими природи. Форс-мажорні обставини включають, але не обмежуються ними, стихійні лиха, страйки, пожежі, повені, вибухи, обледеніння, війни (як оголошені, так і неоголошені), оголошення воєнного чи надзвичайного стану, антитерористичні операції (як оголошені, так і неоголошені), епідемії, введення повного або обмеженого карантину, надзвичайного режиму, надзвичайного стану, локдауни, заборони або обмеження певних видів підприємницької діяльності, заворушення, втрати вантажів, затримки перевізників, викликані аваріями або несприятливими погодними умовами, небезпеки та аварії на морі , ембарго, катастрофи, обмеження, введені державними органами, якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання взятих зобов'язань. Сторона, для якої виконання зобов'язань стало неможливим внаслідок настання обставин непереборної сили, повинна негайно повідомити про це іншу сторону.

Зразок форми відмови

Дата:

Кому: Senetic
Львівська обл,
вул.Зелена,
будинок 212Б,
79028 Львів
Україна
Електронна пошта: [email protected]


Цим я повідомляю, що я відмовляюся від договору купівлі-продажу наступних товарів/на надання таких послуг:

1) Замовлено/отримано .......................................................................................

2) Ім‘я споживача,

3) Адреса споживача,


Підпис споживача(тільки якщо ця форма повідомлена на папері),

Залишайтеся на зв'язку!
Підпишіться на нашу розсилку і будьте в курсі наших акцій та новин

Натискаючи 'Підписатися', ви погоджуєтеся отримувати маркетингову інформацію на свою електронну адресу. Ваші персональні дані будуть оброблятися компанією Senetic Ukraina LLC з юридичною адресою в Senetic Ukraina LLC, Львівська обл, вул.Зелена, будинок 212Б, 79028 Львів, Україна. Ви маєте право вимагати доступ до своїх персональних даних, виправлення, видалення або обмеження їх обробки, а також заперечувати проти їх обробки. Детальну інформацію про обробку персональних даних можна знайти в політиці конфіденційності.

Неправильна адреса електронної пошти
Ця електронна адреса вже підтверджена
Ця адреса електронної пошти ще не підтверджена.
Дякуємо!
Перевірте свою поштову скриньку - ви отримаєте від нас повідомлення з проханням підтвердити підписку на розсилку
Способи оплати
Способи доставки
Сертифікати та нагороди